Monday 4 September 2017

Nifty Optioner Live


NSC lager kartläggning programvara är lätt att använda med klick och dra-droppar Det gör det möjligt för användaren att analysera på ett flexibelt sätt. Optimering av programresultat. Genom att trycka på tidsraminställningar knappen kan du ställa in den maximala mängd data som behandlas av programmet. Card Anpassning. Använda alternativ som finns tillgängliga i verktygsfältet kan näringsidkare ställa in en kartläggningstyp, en skala, datakomprimering eller justera mängden data som visas. Att arbeta med indikatorer. Alla senaste indikatorer tillhandahålls för en lyckad analys. Användaren kan ange något värde när man väljer indikatorn . Att arbeta med trendlinjer. Prisbildningar och andra objekt Användaren kan rita olika objekt på diagrammet med hjälp av musen genom att välja objekt i popupmenyn i diagrammet. Optimaliseringsprogrammets prestanda. Genom att trycka på tidsraminställningsknappen kan du ställa in Maximal mängd data som behandlas av programmet. Höjdpunkter och primära funktioner i vår finansiella interaktiva programvara för indiska aktiemarknadshandlare, investerare och analytiker. Vilket är hade en trevlig upplevelse med oss. Jag är nitin singhal från Uttar Pradesh Det har varit en trevlig upplevelse för mig med hjälp av fina stock charts-program. Deras användargränssnitt och datauppdatering är extra vanligt. Jag skulle vilja rekommendera denna tjänst för alla handlare och analytiker. Jag är en auktoriserad revisor som arbetar i ett stort konsultföretag Få månader tillbaka har jag tagit NSC-programvara för min personliga analys. Jag älskar att analysera diagrammen på denna lagerdiagramvara, eftersom det gör det möjligt för mig att anpassa mig enkelt. Bra arbete av NSC-teamet Håll det uppe. Den största fördelen med den här webbplatsen är datauppdateringshastigheten som jag tidigare använde många webbplatser men mötte kritiska problem med datahastighet under marknadstiden. När jag bytte till en platt plattform för plattformar, fick jag aldrig några problem till dess deras service är också bra att behålla relationship. Symbol Naming Conventions Om du vill se Futures Series of Nifty för månaden jan 2015 kan du skriva in symbolnamnet som NIFTY15JANFUT Inte vi tillhandahåller inte Kontinuerliga kontrakt från n ow Du kan hitta symboler som endast är relaterade till kontraktsvisa data. Index - och aktieoptioner börjar med underliggande namn med stora bokstäver, följt av år 2 siffror, månad 3 tecken, streckkurs och typ 2 tecken EXAKTIV i denna sekvens Se exempel nedan. Tillägg Symboler Index och lageroptioner Exempel 1 NIFTY15FEB8500CE betyder Index Alternativ för symbol NIFTY, för år 15 dvs 2015, för månaden februari FEB, för lösenpriset 8500 och typen är Call European. Exempel 2 BANKNIFTY15JAN17500PE betyder Index Alternativ för symbolen BANKNIFTY, för år 15 dvs 2015, för månaden januari JAN, för lösenpriset 17500 och typen är Put European. Exempel 3 INFY15JAN2000CE betyder lageroption av Symbol INFY, för året 15 dvs 2015, för månaden januari JAN , för strejkpriset 2000 och typen är samtal European. Example 4 GMRINFRA15JAN17 5PE betyder lageroption av symbol GMRINFRA, för år 15 dvs 2015, för månaden januari JAN, för aktiekursen 17 50 och t ype är Put European. Required US Government Disclaimer Alla rättigheter reserverade och vår webbsida Alla logotyper tillhör deras respektive ägare. Data och information är endast avsedda för informationsändamål och är inte avsedda för handelsändamål Varken webbplats eller någon av dess initiativtagare ska vara ansvarig för eventuella fel eller förseningar i innehållet eller för åtgärder som vidtas i beroende av det. NSC-kartläggningsprogrammet är enkelt att använda med klick och drastiska droppar. Det gör det möjligt för användaren att analysera på ett flexibelt sätt. Optimalisering av programprestanda. Knappen Inställningar för tidsram gör det möjligt för dig att ställa in den maximala mängd data som behandlas av programmet. Card Customization. Använda alternativ som finns tillgängliga i verktygsfältet kan näringsidkaren ställa in en diagramtyp, en skala, datakomprimering eller justera mängden data som visas. Att arbeta med indikatorer . Alla senaste indikatorer tillhandahålls för en lyckad analys. Användaren kan ange vilket värde som helst när man väljer indikatorn. Att arbeta med trendlinjer. Prisbildningar och andra o bjects Användaren kan rita olika objekt på diagrammet med hjälp av musen genom att välja objekt i popupmenyn i diagrammet. Optimaliseringsprogrammets prestanda. Genom att trycka på tidsraminställningsknappen kan du ställa in maximal mängd data som behandlas av programmet. Höjdpunkter och primära funktioner i vår finansiella interaktiva programvara för indiska aktiemarknadshandlare, investerare och analytiker. Vilka har haft en trevlig upplevelse med oss. Jag är nitinsångal från Uttar Pradesh. Det har varit en trevlig upplevelse för mig med hjälp av fina stock charts-program. Deras användargränssnitt och Uppdatering av data är extra vanlig Jag skulle vilja rekommendera den här tjänsten till alla handlare och analytiker. Jag är en auktoriserad revisor som arbetar i ett stort konsultföretag. Få månader tillbaka har jag tagit NSC-programvara för min personliga analys. Jag älskar att analysera diagrammen på den här aktien kartläggning programvara som det gör det möjligt för mig att anpassa mig på ett bra sätt Bra arbete av NSC-teamet Håll det upp. Den största fördelen med den här webbplatsen är den datauppdateringshastighet jag tidigare använde man y-platser men mötte kritiska problem med datahastighet under marknadstiden När jag bytte till en platt plattform för plattformar, fick jag aldrig några problem till dess. Deras service är också bra för att hålla relationen.

No comments:

Post a Comment