Saturday 5 August 2017

Nairaland Forex Handels Alert


JLINE: Köp eurusd för en snabb 20 pips och sälj usdjpy också för samma Tp. Uj vid 114.41 (inträde) som spiken väntade på mig lol. Ögon på EURJPY EURAUD för långa positioner. Köpa dips för att lägga till position om vi får en sådan möjlighet. Var försiktig att blekna usd framåt åtminstone tills NFP-data är ute eftersom det skulle leda oss till sannolikheten för nästa FOMC-höjning. EURAUD En paus över 14017 öppnar dörren för 14046 uppåt. Varje flytt till 1.3946 för mig skulle köpas (även jag skulle titta på GOLDs rörelse samt US30 år för flödesriktning) EurJPY: med motståndskraften hos eur och gradvis svaghet i yenen. Ett drag tillbaka till 120,70 ner till 120,14 skulle köpas i min ödmjuka åsikt (men vad vet jag) en paus över 121.15 öppnar dörren för 121,40. det här gör de inte långa saker .. JLINE: Köp eurusd för en snabb 20 pips och sälja usdjpy också för samma Tp. Uj vid 114.41 (inträde) Du kommer inte ner till H1 Lol Du kommer inte ner till H1 Lol Boss ehn. saken kommer bara att bli ooo Inte så mycket tillgänglig för att övervaka handlarna eller observera parbeteendeförändringar. Arbetar på scalping för att få som 60-80pips dagligen. Hmmm GJ. Inga överraskningar Jag tycker att EA är eyeing 1.3600 hej Forex pro och upp kommande pro i huset, kan jag lätt b identifiera som nybörjare i Forex trading, jag är för närvarande en demo handlare. Jag behöver en riktlinje om hur man krediterar mitt riktiga konto, vad man bör tänka på innan man köper eller säljer, hur man ställer in gränsen för att förlora hur man ställer in TP. Och äntligen, vad borde jag använda mig som nybörjare. Jag övar på instaforex-plattformen. tack i förväg. Visa detta ämne: Gogetta (m) Jag välkomnar er alla till FOREX TRADE ALERTS SEASON 16 Precis som igår är 2015 borta. Det är bra att informera dig om att 2015 inte gick med tom hand, det gick med mycket förlorar så många konton blåses, allt tack vare Mr. High Leverage. Det gick också med många segrar, faktiskt stora vinster. Många berättelser fördubblades med ett klick, och igen tackar vi till Mr. High Leverage, det dubbelsidiga svärdet och precis som Garri Ijebu växte en hel del konton stadigt. Många katastrofer hände, är värt att nämna är Jan 15 SNB räntan beslut, kan ord inte uttrycka vad som hände den dagen eftersom det fick många handlare och mäklare packning. Många människor gick med på marknaden och många lämnade. Alla dessa och mer är vad som formar oss att bli en utmärkt näringsidkare AKA Holy Grail. Jag vill dock bjuda alla handelsmän att lägga bakom vilken förlust de haft 2015 och starta det nya året på en ny sida. Jag vill också varna marknadsförare för att hålla sig borta från den här tråden, om du behöver sälja en Forex Robot, gå till OLX eller Jumia. När vi handlar om detta nya år är min önskan att den tekniska, grundläggande och sentimentala gud Forex regelbundet regnar duschar av gröna pips på oss. Lyckligt pipful år alla. 17 gillar 1 Dela den framgångsrika näringsidkaren 1. De vet hur man styr och hanterar sina lösningar. 2. De är RISK MANAGERS 3. De är PATIENT 4. De är DISCIPLINED slutligen, de ger aldrig upp. ÖNSKAR DIG ALLT EN GYMLIG NYÅR OCH EN MYCKET NYHET 2016. Jag visste aldrig att Karlebolu är en historiker, bra jobb där och till min Ogas i familjen, får i år se fler skäl att skratta, får RÖD färg aldrig dyka upp i Vår kontohistoria kan vi ha kontroll över våra känslor när vi tar upp utmaningarna 2016 och får Gud att få oss att ha hälsningar för våra medarbetare framför allt vi kommer aldrig att bli offer för någon bedragare eller skrämmande amen. Jag lovar härmed min ovillkorliga bidrag till familjenas tillväxt och framgång i år. quotFX IS SWEETquot. För kartmönsterhandlare. Gott nytt år gott nytt år och välmående och fruktbart nytt år. Karlebolu: Jag välkomnar er alla till FOREX TRADE ALERTS SEASON 16 Precis som igår är 2015 borta. Det är bra att informera dig om att 2015 inte gick med tom hand, det gick med mycket förlorar så många konton blåses, allt tack vare Mr. High Leverage. Det gick också med många segrar, faktiskt stora vinster. Många berättelser fördubblades med ett klick, och igen går vårt tack till Mr. High Leverage, det dubbelsidiga svärdet och precis som Garri Ijebu, en hel del konton växte stadigt. Många katastrofer hände, är värt att nämna är Jan 15 SNB räntan beslut, kan ord inte uttrycka vad som hände den dagen eftersom det fick många handlare och mäklare packning. Många människor gick med på marknaden och många lämnade. Alla dessa och mer är vad som formar oss att bli en utmärkt näringsidkare AKA Holy Grail. Jag vill dock bjuda alla handelsmän att lägga bakom vilken förlust de haft 2015 och starta det nya året på en ny sida. Jag vill också varna marknadsförare för att hålla sig borta från den här tråden, om du behöver sälja en Forex Robot, gå till OLX eller Jumia. När vi handlar om detta nya år är min önskan att den tekniska, grundläggande och sentimentala gud Forex regelbundet regnar duschar av gröna pips på oss. Lyckligt pipful år alla. Taggar: Currentprice, benpuzzy, iheanyiebeneze, fxbomovi, sweetmaris, naijababe, naturetalk, jamce, raycolz84, kirinwa, owliver, Edd1e, surveycash, drpips. Endfx1, docus, pipsurgeon, adeniya33, honerio1, jAKpayen, frenchman2, mez, fxstory, moneyy, huvudstäder, FxDuke, Ogbroraph, pocapoco88, dorodee, LacoinINC et al. Om jag inte ringer ditt namn, skaffa mig inte väx. Snälla jag behöver din hjälp. Jag måste placera handel när marknaden når en viss ingångspunkt. Men jag vet inte hur man gör det eftersom jag inte alltid är på min dator för att placera handel vid sådana tider när pipnivå eller ingångspunkt uppnås. Är det möjligt för mig att göra en förbeställning på min mt4-plattform som begär att handeln ska utföras när den här pipnivån nås. Var snäll och hur gör jag det verkligen jag hoppas du förstår de saker jag skrev här. Väntar ivrigt på ditt svar. Tack. När 2015 går till slut och vi är redo att utföra våra respektive semestertraditioner, är det en bra idé att ta lite tid och se över din handelsprestation för 2015 och ta en ärlig titt på vad du gjorde rätt, vad du gjorde fel och vad du gjorde fel Viktigast av allt, hur du kan förbättra som en näringsidkare. Den mest frustrerande delen av handeln saknar en förlorad handel eller saknar en bra, det är känslan av att veta att du gjorde något fel som du visste var fel när du gjorde det, men du gjorde det ändå. Denna konsekventa oförmåga att fixa handelsfel som du vet hur man åtgärdar är vanligtvis den största anledningen till att de flesta handlare kämpar och misslyckas med att tjäna pengar. Så när vi stänger 2015 och börjar det nya året är det dags att ta reda på saker som du kan kontrollera i din handel, saker du inte kan styra och anpassa din handelsplan för att få och hålla koll på det nya handelsåret som kommer framåt. Dont handla över semestern Det är klokt att ta lite tid att handla på semester som jul och nyår. Marknaderna är oftast väldigt tysta ändå runt dessa tider och likviditeten är låg, så det kan vara mycket gapping eller konstigt oregelbundna prisåtgärder. Jag styr alltid av marknaderna ett par dagar före jul och strax före nyår. Om du har ett grovt handelsår, tar det några veckor i slutet av året som regel det bästa läkemedlet för att komma tillbaka och laddas i det nya året. Det enda sättet att få ett slut på en dålig förlust på marknaden som orsakades av emotionell handel är att helt enkelt sluta handla ett tag och slutet av året runt den här tiden är en utmärkt möjlighet att göra det. Det är också en bra tid att reflektera över din handelsprestanda för 2015 och utveckla en plan som ska förbättras år 2016, vilka följande övningar bör hjälpa dig med. Ta reda på vad du gjorde rätt i år. Jag är säker på att 2015 inte var allt illa för dig på marknaden. Notera de saker du gjorde bra i din handel i år, glöm inte vad de var och hur du gjorde dem. Gör anteckningar om vad du gjorde rätt och klappa dig själv på baksidan för dessa saker. Att vara disciplinerad i din handel under ett helt år är mycket svårt, och det är en stor anledning till att det verkar så svårt att skapa konsekventa pengar på marknaden. Så, om du blev disciplinerad, se till att du erkänner det och fortsätter att göra det i det nya året, även med vissa aspekter av din handelsstrategi. Jag skulle vilja föreslå att du placerar en checkmarknad eller en stjärna bredvid de delar av din handelsplan som du känner dig säker på och att du stannat trogen för hela året 2015. Ta reda på vad du gjorde fel Nu här är nyckeln vad gjorde du Fel i din handel under det senaste året som du kan försöka fixa år 2016 En klok gammal professionell näringsidkare sa en gång till mig, Fokusera lite på dina förlorare och ännu mindre på dina vinnare. Det var inte förrän några år senare att jag började förstå vad han egentligen menade. Vad han menade var det för att varje ögonblick på marknaden är unikt och inga två affärer någonsin exakt är lika, det är ingen mening att tänka på att vinna affärer eller bli upphetsad över dem, för nästa gång du ser samma inställning, Resultatet kan vara annorlunda. Med förluster står detsamma att nästa handel kanske inte är en förlust, så fokusera inte för mycket på förlusten, men du kan kanske lära dig något av en förlust om det var en som du kunde ha undvikit. Läs den här artikeln för att lära dig skillnaden mellan förluster du kan undvika och de du kan inte. Så, poängen är att de saker som du gjorde fel i din handel under 2015 förmodligen ledde till förluster som du kunde ha undvikit. Det borde vara ditt mål för 2016 att korrigera emotionsinducerade handelsfel som leder till förluster som du kunde ha undvikit genom lämpliga handelspraxis. Traders misslyckas inte från att hålla sig till sin handelsstrategi om de använder en sund handelsstrategi (som prisåtgärder), misslyckas de vanligtvis från att göra samma misstag om och om igen och inte lära av dem. Jag vet att du vet vad jag talar om här, så du måste bestämma dig för att göra förändringen för det nya året. Mycket på rätt väg med handel handlar om att bara göra ett beslut att byta för att sluta handla baserat på känslomässiga impulser som grådighet och rädsla och hålla sig till det beslutet under en lång tid. Formulera en plan för att förbättra Du behöver alltid vara framåt och framåt och inte flytta bakåt. Förbinda sig att sluta de återkommande handelsfel som du vet att du kan fixa fel som att handla utan signal, riskera mer än vad du vet att du borde, lägga till positioner bara för att de har vinst (vara girig) etc. Det är dessa mänskliga fel önskan som vanligtvis orsakar att handlare misslyckas. Du vill tjäna pengar snabbt, med liten ansträngning, men det är helt enkelt inte hur världen fungerar, och det inkluderar marknaderna. Det enda sättet att tjäna pengar är att ha en handelsstrategi som min prisåtgärdsmetod, göra en handelsplan från den och ha disciplin och mental styrka att hålla fast vid det under en tillräckligt lång tid för att låta dina vinnande affärer kompensera din förlorare. Men om du inte håller fast vid din handelsplan och du vet att du har misslyckats är nu (slutet av året) den bästa tiden att ta reda på vad du gjorde rätt, fel och ta reda på hur du kan förbättra, för vad du än gör , du vill inte sitta där i samma position ett år från och med undrar var din handel gick fel och varför du inte gjorde några pengar i år. BÄSTA AV HÄR DETTA HANDELSÅR 2016 Mitt penpal, gott nytt år är Forex trading en automatiserad exekveringsplattform, vilket innebär att du inte behöver vara där för att utföra din handel. Gå till din mt4-plattform, klicka på PENDING ORDER (TYPE) istället för INSTANT EXECUTION på din NYA ORDER. Använd KÖP LIMIT ELLER SÄLJ GRÄNS ELLER KÖP STOP ELLER SÄLJ STOPP för att ställa in din order, så fort marknaden kommer till den nivå du förinställde, kommer ordern att utföras. Gå till babypips för att läsa mer om dessa. Tonytony208: Jag behöver din hjälp. Jag måste placera handel när marknaden når en viss ingångspunkt. Men jag vet inte hur man gör det eftersom jag inte alltid är på min dator för att placera handel vid sådana tider när pipnivå eller ingångspunkt uppnås. Är det möjligt för mig att göra en förbeställning på min mt4-plattform som begär att handeln ska utföras när den här pipnivån är nådd. Varför gör jag det jag hoppas verkligen du förstår de saker jag skrev här. Väntar ivrigt på ditt svar. Tack. Gazelle22: EA stängde redan över 50 pips i ett cent konto idag. Jag skulle ha älskat att dela GBPUSD-signalen, men på grund av upptagen schema missade jag det. Samtidigt, fortfarande håller fast på sin långa position på Usdjpy riktade 112,65, medan sälja EURGBP har fastställts att bryta jämnt. Jag kommer bara att dela tidigt på morgonen (nigeriansk tid) signaler som är när EA öppnar handlar, det är asiatisk europeisk session. Kvällen kommer att bli uppdateringar. Fiam. USDJPY flyttade äntligen och tog vinst i en glimt av ett öga. Endast kort EURGBP är öppen nu Fiam. USDJPY flyttade äntligen och tog vinst i en glimt av ett öga. Endast kort EURGBP är öppen nu Grattis till alla som tog handeln. Som tidigare sagt var min avsikt att bara dela EA-signalerna till förmån för huset och ge ett generellt råd om användningen av EAs som en erfaren EA-investerare. Även om jag är ny i huset, har jag ingen avsikt att annonsera här. Men av ren generositet gav jag på begäran av en otålig Okada man och tillkännagav mitt watsapp nummer på första inlägget på 39: e sidan av detta forum. Efter den mindre fejden med honom öppnade den översvämningsporten till många som ville gå med i autotradingprogrammet. Så länge du har tid, följ bara handelarna som jag alltid kommer att meddela här varje dag. Men notera att som med varje handelssystem, riktar sig mot handeln mot och från tid till annan. Det ursprungliga målet är vanligen mellan 20 och 30 pips. Ring det dagliga brödet, jag kommer inte hålla med mindre. Systemet gör emellertid några två till tre tillägg på nedräkning av varje 40-50 pips. I så fall ta vinst och sluta förlusten justeras. Varje drawdown ger dem större möjlighet att tjäna pengar. Jag ska alltid försöka uppdatera i den här situationen. Tack och gud välsigne dig. Grattis igen och så ska jag fortsätta att gratulera huset varje dag. Eurusd ser ut som ett köp till nuvarande pris mrikay: eurusd ser ut som ett köp till nuvarande pris jag håller med men handlar inte det cos imorgon är 28. Vänta på 15mins tf att stänga över .0590 innan köpet Låt mig riskera denna uppsättning branscher. Eurusd 0590 är ett kriterium för mig att längta, bara en nära ovanför och då kan komma till .0670 Bara länge Nzdusd på .7192 riskerar bara 20 med mål på .7305. Låt oss se hur det här går JLINE: Låt mig riskera denna uppsättning branscher. Eurusd 0590 är ett kriterium för att jag ska vara lång, bara nära ovanför och kanske komma till .0670 JLINE: Låt mig riskera denna uppsättning branscher. Eurusd 0590 är ett kriterium för att jag ska vara lång, bara nära ovan och kanske komma till .0670 Placerade en köpgräns på .0581 (plus spridning) i andra för att komma tidigt. Risken minskade till 10. EA länge på GBPUSD och kort på AUDJPY, USDCHF, USDJPY och EURGBP Marknadsvolatilitet förväntad före president Trumps-tal Tisdagen den 28 februari kl 9.00. EST (4:00, onsdag 01 mars, Server Time, GMT2) kommer president Trump att ta en gemensam session av kongressen för första gången sedan han tog sitt ämbete. I ett tal som kommer att övervakas av miljontals tittare i USA och runt om i världen, förväntas presidenten tala om sitt ordförandeskap och ta itu med frågor som hans planer för vård, skattesystemet, militären och hans mål för hans administration. President Trumps tal och hans anmärkningar förväntas leda till stor volatilitet på finansmarknaderna. Detta kan leda till större spridningar över ett flertal handelsinstrument, medan eventuella kraftiga marknadsrörelser kan utlösa stop-outs. Av denna anledning rekommenderar vi starkt att du övervakar eventuella öppna positioner som du kan ha och se till att du har tillräckligt med marginaler i ditt handelskonto för att skydda dina positioner. Marknadsvolatilitet förväntad före president Trumps tal Tisdagen den 28 februari kl 9:00. EST (4:00, onsdag 01 mars, Server Time, GMT2) kommer president Trump att ta en gemensam session av kongressen för första gången sedan han tog sitt ämbete. I ett tal som kommer att övervakas av miljontals tittare i USA och runt om i världen, förväntas presidenten tala om sitt ordförandeskap och ta itu med frågor som hans planer för vård, skattesystemet, militären och hans mål för hans administration. President Trumps tal och hans anmärkningar förväntas leda till stor volatilitet på finansmarknaderna. Detta kan leda till större spridningar över ett flertal handelsinstrument, medan eventuella kraftiga marknadsrörelser kan utlösa stop-outs. Av denna anledning rekommenderar vi starkt att du övervakar eventuella öppna positioner som du kan ha och se till att du har tillräckligt med marginaler i ditt handelskonto för att skydda dina positioner. Det var från en av mina stora mäklare, FXPRO. Just köpt eurusd med mål på .0649 och nzdusd med mål på .7275. Ser bra ut. Pipsbasketing: Jag sa här förra veckan när det visades att EU kommer att rida upp från förra veckan till slutet av denna vecka, det gjorde det. Men det är inte dags för dig att ha tagit en säljsida. Sedan dess bildas endast ett baisse ljus bland 7 ljus. Faktum är att bajsstearlet har kompletterats med 2 ytterligare hausseartade ljus med ytterligare för närvarande bildande hausseartat ljus. Nu när du har tagit säljpositionen vill jag tro att få vinster togs från din tidigare position. Trenden är dock fortfarande hausse och kan förbli till måndag eller mer (markera detta), värre kommer sämst, förvänta sig en varierande marknad som inte är möjlig genomförbar under denna valperiod. Om jag var du skulle jag ha flyttat stoploss från röda till blåa linjepositioner. FOREX är söt när du handlar med kunskap, det ger dig självförtroende för analys Kapitaler: Vad tar du på EURAUD, jag bytte banor till försäljningssidan. 2 Gillar 1 Share Jag hänvisade faktiskt till din dumb-ass baserat på din inlärning, avläsning av n-relearning. Du saknar förståelse, jag har inget att säga till dig, gå spela annat var. Hoppas att alla mår bra. Jag var på ett långt förbud från utlösare glad mods efter att ha rapporterats av en kille på en annan tråd för att missbruka honom. Hoppas nästa vecka blir bra. Val saker. Olly12: Detta är en annan körning vi hade idag vi gör det på varje drag vi tackar honom. Hej olly12, har du något emot att dela med dig av ditt enkla system. Jag är offline karthandlare också, kanske jag kan utveckla intresse för det. Tack Alla hjälpsamma signal provider Hej olly12, har du något emot att dela med dig av ditt enkla system. Jag är offline karthandlare också, kanske jag kan utveckla intresse för det. Tack så ledsen för det sena svaret jag behöver för att handla detta system. kontakta mig så att vi kan chatta. Blazer234: Vilken som helst användbar signalleverantör kan prata bror olly12: vi kan prata bror Ok. Så vi kan prata Ok. Så kan vi prata bra Jag vet inte din erfarenhet i verksamheten, men jag skulle vilja fråga vilken typ av näringsidkare du är. dagskalper eller långsiktig olly12: ja jag vet inte din erfarenhetsnivå i branschen, men jag skulle vilja fråga vilken typ av näringsidkare du är. Dag scalper eller lång sikt Jag antar att långsiktiga är bättre. Det gör att jag kan fokusera på andra saker åt sidan Forex. Bra jag behöver bara 10 pris handling älskare att släppa deras nummer här kommer jag att ge dig en extra handelsstrategi för mitt renko system om du har intresse skicka dina uppgifter (nummer till den här raden 09038778086) jag bara 10 personer som älskar enkel sak typiskt för de flesta nigerianer. Som en heltids marknadsförare av handelssystem, efter att ha annonserat sitt system, kommer de att släppa sina telefonnummer eller e-postadress för dem som vill quotknow morequot om ett handelssystem som de förmodligen fick från FF med massor av lönsamma handelssystem. Om du inte vill dela ditt system offentligt, så är det bra. Du är inte skyldig att göra det. Att släppa din kontaktinformation så att folk kan lära sig mer om ditt system är en dead giveaway. Jag skulle rekommendera nybörjare att hålla sig borta från den här siffran så långt som möjligt. Pipbasket jag ser dig. Håll upp gudarbetet. Samma sak gäller de andra här som har gjort denna tråd vad det är idag genom sina osjälviska ingångar. Fler pips till dig. 4 gillar 1 Dela Jag är ledsen om jag hade förolämpat någon genom att säga de intresserade borde släppa sitt nummer. Jag står för att rättas, jag sa det eftersom inte alla behöver eller gillar renko handelssystem. bara pris action älskare jag ringde. Jag har uppdaterat även min levande handel här vad jag handlar om. Så det är inte en kraft eller en måste de som har samma idé och redo att handla renko borde släppa sitt nummer. jag behöver bara sinnen så att vi kan arbeta tillsammans. Mitt system är gratis och det är online på min blogg tack skeendyke: Typiskt för de flesta Nigerians. Som en heltids marknadsförare av handelssystem, efter att ha annonserat sitt system, kommer de att släppa sina telefonnummer eller e-postadress för dem som vill quotknow morequot om ett handelssystem som de förmodligen fick från FF med massor av lönsamma handelssystem. Om du inte vill dela ditt system offentligt, så är det bra. Du är inte skyldig att göra det. Att släppa din kontaktinformation så att folk kan lära sig mer om ditt system är en dead giveaway. Jag skulle rekommendera nybörjare att hålla sig borta från den här siffran så långt som möjligt. Pipbasket jag ser dig. Håll upp gudarbetet. Samma sak gäller de andra här som har gjort denna tråd vad det är idag genom sina osjälviska ingångar. Fler pips till dig. Tack för detta. De flesta av dem bildar sig som om de är pionjär i systemet. Kopiera kopia nigga Olly, om ditt system var gratis, så var det här ditt handelssystems mekanik här på nairaland forex-tråd utan att omdirigera folk till din blogg. Det betyder bara att du är efter trafik till din blogg genom att använda ditt handelssystem som en front, för att uttrycka det mer som en bete, för att locka intet ont anande människor att fylla den nödvändiga luckan i dina bloggers dagliga besökare. Berätta för mig, hur är det gratis om de måste betala dig i gengäld genom att lägga till tillväxtstatistik för din blogg genom sina besök som de inte misstänker är betalning för den så kallade kunskapen du har hållit i din blogg 4 Gillar 1 Dela Om Du älskar renko trading, låt mig ge dig en länk till en tråd på FF om renko-systemet. Det startades av Ghostbiker och tråden heter Renko Boxes Trade Easy. Här är länken forexfactoryshowthread. phpt601297 Tråd är fortfarande mycket aktiv och har haft många positiva kommentarer från användarna om tillförlitligheten i handelssystemet. Om det passar dig bra. Om inte, försök en annan - även Ollys om du vill. Jag säger inte att hans system inte är lönsamt, men hans metod kan vara lönsam men hans karaktär att avslöja detaljerna i hans system är det som gör mig misstänkt för hans sanna motiv. Den saknar andel av osjälvisk hjälp och delning som alltid har varit blodets livsblod sedan starten. Utan det skulle detta forum bara vara ett reklamkort för försäljning av välförpackade handelssystem, inte forumet för interaktion och delning av kunskap som det är idag. 2 gillar 1 dela

No comments:

Post a Comment