Tuesday 10 October 2017

Option Handels Dagbok


Håll en personlig optionshandelstidning. Läs mer om varje alternativ Trade. Option Trading Tip 4 - Att hålla en personlig optionshandelstidning - kan vara den mest utmanande av de fyra tipsen, eftersom det på ett sätt kräver det mest disciplin. En personlig handelsdagbok Verkligen Ugh. Det är ganska mycket vad min egen reaktion brukade vara. Jag misslyckas. Jag höll alltid bra poster när det gällde detaljerna i mina enskilda handlar. Och mina personliga kalkylblad var en glädje att skapa och en källa till stolthet. Men det som jag alltid motstod var att sätta ihop och inkludera omfattande anteckningar som rör handeln - till exempel min rationale för att inleda handeln, vad det här priset, varför det förfallodatumet, vad mina bekymmer var, vilka justeringar skulle jag överväga om det underliggande lagret gjorde det här eller det och några andra faktorer och överväganden som var relevanta för varje enskild handel. Varför började jag hålla en optionshandelstidning. På ett sätt snubblade jag på kraften och fördelarna med att behålla en Trading journal när jag började dela detaljerna i mina personliga affärer på veckobasis med Leveraged Investing Community. Det är en sak för mig att berätta allt jag vet om att använda alternativ för att förvärva högkvalitativa företag till mycket rabatterade priser eller att generera Hög avkastning inkomst på låg risk lager. Men det är en annan sak helt och hållet om jag visar dig vad jag m talar om med nuvarande verkliga exemplen. Att visa mitt eget alternativ trading dagbok har varit en fantastisk - för att inte tala om populära - undervisning verktyg och perk av den leveraged Investing Club. Eftersom medlemmarna i Leveraged Investing Club inte bara kan titta över min axel och titta på hur jag implementerar principerna för Leveraged Investing. Men de kan också lära av mina misstag när jag ibland misslyckas med att följa mitt eget råd från tid till Mig. Fördelar med en Trading Journal. What jag tyckte mest förvånande var att detta undervisningsverktyg utformat för att hjälpa andra handlare med sina egna resultat faktiskt gjorde mig till en bättre näringsidkare och investo r. Och desto snabbare börjar du hålla detaljerade dokument, noter och andra tankar om var och en av dina egna affärer, ju snarare kommer du att upptäcka samma sak för dig själv. Du blir en bättre näringsidkare och investerare eftersom du blir en djupare näringsidkare och investor. Trading AND Investing. Målsättningen med Leveraged Investing är att ta de bästa egenskaperna för handel och investeringar och kombinera dem till ett strukturellt fördelaktigt tillvägagångssätt eller en metod för att bygga reell och bestående rikedom på aktiemarknaden i en snabbare takt. ordulera dina tankar kommer inte bara att förtydliga dessa tankar - det kommer också att leda till djupare insikter och epiphanies som du annars aldrig skulle ha upplevt. Skapa din egen option Trading Journal. How du går om att skapa och behålla din egen personliga handelsjournal är helt upp till dig , Självklart bör du anpassa det så att det är bekvämt och fungerar för dig och det kan vara så enkelt eller så utförligt som du föredrar. Importera dina affärer direkt från din b smoker eller handelsplattform Allt på en gång, lätt som paj Och om Tradervue av någon anledning inte direkt stöder din mäklare här är listan kan du skriva in dem manuellt eller du kan importera dina affärer från Excel eller en textfil. När du spelar in en handel i din tidskrift, diagram över flera tidsramar från veckan till 1 minut är tillgängliga för din recension. Du får även se dina köpförsäljningspunkter som är markerade på diagrammen, även för branscher år tidigare. Lägg märke till dina affärer, och granska dem senare Ange dem under handelsdagen eller vänta tills senare - du får själv bestämma hur mycket du vill göra under handelsdagen. Notera om handelsdagen som helhet, även för dagar gjorde du inte några Affärer The Journal Se bekvämt grupper handel och relaterade anteckningar om dagen. Ta dina affärer med några taggar du vill senare, du kan filtrera dina affärer med dessa taggar för att borra ner till precis vad du letar efter. Se i ett ögonblick hur ett visst system eller Inställningen fungerar. Använd den globala filen ter för att välja bara de branscher du vill titta på med symbol, sida, tagg, varaktighet eller datumintervall när du har valt ett filter kan du se tidningen, handlarna eller rapporterna utifrån bara de här branscherna. En sammanfattning av Dag, en omgång av den senaste veckans handelsprestanda, aktivitet på dina nyligen delade branscher och till och med tips för att handla andra har delat i samma instrument som du handlade under de senaste dagarna. Om du arbetar med en handelscoach eller mentor , kan du ge dem tillgång till dina handelsdata, och du kan även se kommentarer och samtal med dem om specifika affärer. Kör PL-diagram. Se samma diagramstudier som rör medeltal, bollingerband, ATR, etc som du använder under handeln dag, eller lägg till jämförelsekartor med index, sektor eller annan säkerhet. Visa din handel s PL över tiden Och för intradaghandel, se din löpande kombinerade PL för hela handelsdagen och markera var en viss handel passar in i dagpengar och avgifter. Trades bosatte sig i andra valutor, t. ex. valutor, Eurex, etc. kommer att beräkna PL-data och statistik både i sin inhemska valuta och i basvalutan USD för sammanlagd rapportering med andra affärer. Ta upp provisioner och avgifter och byta rapporterna för att använda antingen brutto - eller nettokalkyler baserade på din preference. Need hjälp med Trading Diary. We har svarat på några frågor som vi tror att du kan ha nedan Vi har också inkluderat en länk till Trading Diary manualen för dig att ladda ner Om du har en fråga som vi inte har svarat för dig i antingen plats, vänligen maila oss på och vi kommer att försöka få den information du behöver så fort som möjligt Tack för ditt intresse för Trading Diary. Ladda ner Användarhandbok engelska, 5 MBmon Frågor. Vad vet du om handel Jo, vi är inte bara mjukvaruutvecklare, vi är handlare Dagens handelsapplikation är lika viktig för vår egen handelsstrategi som det kommer att vara din egen Vi säger inte att vi vet allt men så har vi anlitat metoderna för den främsta experten på psyken chologi och metod för handel, Dr Alexander Elder Du kan kolla hans böcker ut på Amazon-länkarna på översiktssidan Handelsdagboken baseras främst på hans undervisning och skrivning Varför ska jag spendera så mycket på en handelsapp? Det är den första frågan vi skulle har frågat Handelsdagbok är inte ett spel Det är ett verktyg för professionella handlare eller de som verkligen vill investera tid och ansträngning för att tjäna pengar på aktiemarknaden. Handelsdagboken tar lång erfarenhet och sidor på kunskapsböcker och omsluter allt till en lättanvänd app som motsvarar en flera veckors kurs Det är allt kokt ner till praktisk tillämpning utan att behöva lära sig alla detaljer bakom programmet. Vi ger också länkar till all information som gick in i skapa det här i beskrivningen Du skulle spendera mycket mer för att köpa böckerna, för att inte tala om den tid det skulle ta för att sätta allt ihop i ett system Vi har gjort allt det för dig, på en betydande s avings till dig av både tid och pengar Är Trading Dagbok en strategi för handel Nej, Handelsdagbok är ett verktyg för att komplettera din handel Det vann inte att berätta hur man handlar. Vad det gör är att hjälpa dig med riskhantering och ger en plattform för spårning och genom att granska dina affärer som ger dig en komplett bild av din handelshistorik. Dina idéer, diagrambilder och data från dina affärer samlas alla på ett sätt som gör lärandet från dina misstag och framgångar så enkelt som möjligt så att du kan bli en bättre näringsidkare Varför ska jag hålla en handelsdagbok? Syftet med en handelsdagbok är att lära sig och bli bättre När du kan granska din prestation i allt, inte bara handel, kan du lära dig av dina misstag. Beroende på minnet eller den förenklade Data som är tillgängliga från din mäklare räcker inte för att bilda en komplett bild En handelsdagbok låter dig hålla detaljerad information för det ändamålet. Om du inte lär dig och blir bättre sparar du tid och pengar. Är t han Trading Dagbok app ett fristående system Trading Dagbok är utformad för att fungera i samband med din stationära programvara medan Trading Dagbok borde vara i princip allt du behöver spela in och granska dina data, ta skärmdumpar av diagram och annotera dem är lättare från ett skrivbordssystem Trading Dagbok är inte heller en mjukvaru mjukvara så du inte använder den för att faktiskt utföra dina affärer Det är ett tillägg till dessa system Jag handlar i terminer Kan jag använda din Handelsdagbok för att hålla register över mina affärer i terminerna Handelsdagboken stöder aktier, terminer, Alternativ, Forex och eventuella icke-eget kapitalinstrument Du kan ställa in alla instrument du handlar med. Inställningar Jag är en alternativhandlare Jag gör många spreads Har du några exempel på hur man spelar in en spridning För närvarande stöder Handelsdagboken bara utbyten Tyvärr, Det finns inget enkelt sätt att spela in en spridningshandel med handelsdagboksprogrammet. Hur ställer jag in inställningsvärdet för valutahandel. Beräkningsformeln för valutaväxling för Forex är väldigt lätt. För d irect rates. Formula Point värde lot storlek Exempel på 100.000 GBP USD kontrakt Punkt värde 100.000 lot storlek 100.000 USD. For indirekta priser. Formula Point värde lot storlek aktuell skattesats Exempel på 100.000 USD JPY kontrakt för närvarande handel på 120 50 Point värde 100.000 parti storlek 120 50 nuvarande kurs 830 USD.

No comments:

Post a Comment